Case Study: Historia sukcesu Weroniki Rej, która dzięki szkoleniom biznesowym odważyła się otworzyć własny salon

Bohaterką case study jest Weronika Rej — przedsiębiorczyni i stylistka fryzur z Wielkiej Brytanii

Weronika Rej jest stylistką fryzur. Prowadzi własny salon fryzjerski w Ipswich VR Unique Hair Professional. Od 2 lat ściśle współpracuje z Łukaszem Dylikiem. Raz w miesiącu korzysta ze spotkań mentoringowych oraz dodatkowo bierze udział w licznych szkoleń biznesowych Akademii Dylik Edu.

Zbudowała wyjątkowy zespół fryzjerki, widowiskowe portfolio fryzur i szeroką bazę klientów, którzy doceniają jej pracę. Z roku na rok jej działania biznesowe nabierają tempa. Salon zdobywa doskonałe opinie, cieszy się też ogromnym zaufaniem. 

Weronika jest aktywna w social mediach. Jej salonowy profil obecnie obserwuje ponad 2,3 tys. osób. Ocena usług na Facebooku wynosi 5.0. 

W jaki sposób Weronika zbudowała swoją karierę? Punktów przełomowych było kilka 

Jak sama twierdzi — „współpraca z Łukaszem Dylikiem odmieniła jej życie”. To dzięki regularnym spotkaniom mentoringowym Weronika stała się bardziej niezależna i świadoma. Oddzieliła swoje życie prywatne od zawodowego. Uświadomiła sobie, że to ona jest „Panią swojego zegara”.

Dziś jest nie tylko stylistką, ale też przedsiębiorczynią. Z sukcesem prowadzi salon fryzjerki. Sama organizuje swoją pracę i pracę całego zespołu. Przy tym wszystkim ma czas dla siebie i dla rodziny.

Punkt startu — chaos, niezdiagnozowane ADHD, poleganie na opinii innych

Zanim Weronika rozpoczęła współpracę z Łukaszem, była zagubiona w swoich działaniach. Ciągle odkładała sprawy i swoją karierę na później. W pełni polegała na opinii innych osób. Była tzw. pleaserem, czyli osobą, która ciągle zadowala wszystkich wokół, spychając własne potrzeby na ostatni plan. Nie potrafiła stawiać wyraźnych granic, przez co zaniedbywała to, co jest dla niej ważne. 

Dodatkowo miała niezdiagnozowane ADHD, które na wielu poziomach utrudniało jej codzienność. Zarówno jej życie zawodowe, jak i prywatne było pasmem przypadku i spontanicznych decyzji. 

  • Najtrudniejszą rzeczą było dla mnie przyznanie się do swoich słabości, zaakceptowanie ich oraz praca nad nimi.

Początek pracy z Łukaszem nie był dla niej prosty, bo przecież nie jest łatwo spojrzeć na swoje zawodowe i prywatne decyzje z innej perspektywy. Podczas spotkań mentoringowych i szkoleń często trzeba zderzyć się ze swoimi deficytami i słabościami. To nie jest miłe uczucie. Jednak bez tej świadomości nie ma szans, aby rozpocząć pracę nad błędnymi schematami i założeniami oraz tym, co ciągnie nas w dół. 

  • Chociaż czasem wracają stare schematy, to dzięki pracy z Łukaszem umiem je wyłapać i się do nich przyznać. Potrafię wyciągać wnioski ze swoich działań i pracować tak, żebym to ja była zadowolona.

Największy SUKCES Weroniki, który osiągnęła w czasie współpracy z Akademią Dylik Edu

Krokiem milowym kariery Weroniki i największym sukcesem współpracy z Łukaszem Dylikiem jest otworzenie własnego salonu fryzjerskiego oraz akademii szkoleniowej, w której szkolą się inni fryzjerzy z Wielkiej Brytanii. 

Ponadto Weronika podniosła swoje kwalifikacje zawodowe. Ukończyła LVL3 Education and Teaching, czyli Brytyjski VTCT, który upoważnienia ją do nauczania w Wielkiej Brytanii oraz 48 krajach Europy.

Dziś Weronika podejmuje świadomie decyzji — jest Panią swojej kariery i zegara

Współpraca z Łukaszem pozytywnie wpłynęła także na jej życie prywatne. Wdrożyła do swojej codzienności zasadę pracy według schematu 4/2/1

Na czym polega ta zasada? Weronika obecnie 4 dni w tygodniu poświęca na pracę, 2 dni w tygodniu poświęca na rodzinę oraz 1 dzień poświęca dla siebie. Taki schemat pozwala jej czerpać w pełni satysfakcję ze swojej pracy i pomaga uniknąć przebodźcowania oraz stresu, które mogą prowadzić do wypalenia zawodowego.

Najważniejsza lekcja ze współpracy z Łukaszem Dylikiem

Najważniejszą lekcją, którą Weronika odrobiła podczas współpracy z Łukaszem, jest zmiana podejścia do samorozwoju. Dziś Weronika doskonale rozumie, że całe nasze życie jest LEKCJĄ, a rozwój to najlepsza inwestycja, która procentuje na wszystkich obszarach życia.

Przestrzega jednak, aby dobierać szkolenia świadomie. Targetować je w odpowiedni sposób, dopasowywać do swoich potrzeb. Nie chodzi o to, aby korzystać ze wszystkich ofert szkoleniowych, które wpadną nam w ręce. 

Weronika nauczyła się świadomie analizować zapotrzebowania swojego salonu i zespołu. Wie, po jakie szkolenia sięgać w danym momencie, aby zagospodarować deficyty i poprawić, to, co poprawy wymaga.

Czy to finał jej rozwoju i współpracy z Łukaszem? 

Zdecydowanie nie! Mimo tego, iż w międzyczasie Weronika osiągnęła niezwykły sukces zawodowy — nadal kontynuuje współpracę z Łukaszem. Dlaczego? Ponieważ każde spotkanie mentoringowe, każde szkolenie pozwala jej nieustannie optymalizować swoje działania. 

Samorozwój jest uzależniający i mocno otwiera głowę. Z każdym tygodniem Weronika funkcjonuje coraz sprawniej. Aktualnie pracuje nad skutecznym delegowaniem zadań, umiejętnością proszenia o pomoc oraz jeszcze sprawniejszym zarządzaniem salonem.

  • Współpraca z Łukaszem sprawiła, że jestem bardziej świadomą osobą, mam odwagę spojrzeć w lustro i przyznać się do błędu kiedy go popełniam. Dzięki pracy, którą wykonałam podczas szkoleń i mentoringów z Łukaszem — jestem w stanie pomóc sobie i innym. Potrafię stawiać granice. Szanuje siebie, swój czas, ale i inne osoby. Rozwijam swój biznes, aby poprawić swój komfort życia. Patrzę w przyszłość z ekscytacją i bez lęku. Gdyby nie Łukasz prawdopodobnie nie doszłabym do tego miejsca.

Case Study zostało napisane we współpracy z Weroniką Rej.

Weronika — bardzo dziękujemy Ci za opowiedzenie swojej historii współpracy z Łukaszem Dylikiem i Akademią Dylik Edu. 

Trzymamy kciuki za Twoje kolejne sukcesy!